کسب و کار اینترنتیمقالات نت کار

کسب درامد از اینیستاگرام با رعایت این ۲۰ تکنیک اساسی (ویدیو)

20 تکنیک افزایش درامد در اینیستاگرام

کسب درآمد از اینیستاگرام با رعایت این ۲۰ نکته اساسی


کسب درامد از اینستاگرام این روزها به یکی از شغل های اصلی خیلی از کاربران فعال اینستاگرام تبدیل شده است.

همان طور که می دانید شبکه اجتماعی اینستاگرام با داشتن بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر در سال ۲۰۲۰ به یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین کانال های اجتماعی تبدیل شده است.

همان‌طور که به کرات در نت کار اره کرده‌ایم هرجا که بازدید کننده و کاربر وجود داشته باشد بستر درآمدزایی از آن محیط نیز فراهم است.

چرا کسب درآمد از اینستاگرام؟

همانطور که در مقالات قبلی همانند ۱۰ روش کسب درآمد از اینستاگرام با شما صحبت کرده ایم ، کسب درآمد از اینستاگرام سخت نیست.

چون این روزها بیش از ۴۰ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام عضو و فعال هستند.

به یاد داشته باشید هر کدام از آنها می‌توانند به مشتری بالقوه و بالفعل شما تبدیل شوند.

میزان کسب درآمد از اینستاگرام به خود شما بستگی دارد.

به شما و نکاتی که باید در این زمینه رعایت کنید مربوط می شود.
در این مقاله خدمت شما رسیدیم تا ۲۰ تکنیک افزایش درآمد از اینستاگرام رو خدمت شما عزیزان معرفی و اموزش دهیم.

دوستان سعی کنید تا آخر مقاله با حوصله مطالعه کنید.

به این جهت که در آخر پست راجع به چند نکته مهم و اساسی در کسب و کارهای اینترنتی و همچنین کسب درآمد از اینستاگرام و موفقیت بیشتر در اینستاگرام صحبت خواهم کرد.

 

۲۰ تکنیک موفقیت و افزایش درآمد در اینستاگرام

 

پروفایل های خود را شفاف تر قرار دهید

یکی از ارکان اصلی داشتن یک پیج اینستاگرامی حرفهای داشتن پروفایل حرف هایی هست که بتوانید برند خود را به خوبی معرفی کنید.

داشتن یک پروفایل حرفه ای در برندینگ بسیار حائز اهمیت است.

و کاربران شما تا مدت ها می توانند یک تصویر حرفه ای و یک برند عالی و جذاب را در ذهن خود نگه دارند.

سعی کنید تصویر برند یا پروفایل شما در عین حرفه ای بودن ساده باشد.

فکر کنم شما هم این جمله رو خیلی شنیدید : سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد.

 

ظاهر پستهای پیج خود را حرفه ای تر کنید

سعی کنید از رنگ های متمایز و حرفه‌ای و یکدست در پیج اینستاگرامی خود استفاده کنید.

داشتن پیج با رنگ های گرافیکی مختلف و عدم ارتباط و سریع آن رنگ با کسب و کار شما می تواند ظاهری نه چندان دلچسب از پیج شما برای کاربران به ارمغان بیاورد.

فرض کنید شما در اینستاگرام راجع به کسب و کارهای اینترنتی صحبت می کنید.

و تمامی پست های شما راجع به کسب درآمد از اینترنت است.

به عقیده من از رنگ سبز روشن استفاده کنید.

می توانید پست های خود را داخل یک حاشیه سبز رنگ قرار دهید.

و یا هر قسمتی از آن تصویری که می خواهید جمله روی آن بنویسید با بک گراندی سبز رنگ این کار را انجام دهید.

 

با فعالیت بیشتر مخاطب بیشتر جذب کنید

هر چقدر در اینستاگرام فعال تر باشید می توانید برند خود را بیشتر معرفی حضور کاربران اینترنتی کنید.
سعی کنید تجارت خود را در اینستاگرام با فعالیت بیشتر و لایک کردن و کامنت گذاشتن در پستهای دیگران گسترش دهید.
طبیعی است در اینستاگرام بسیاری از کسب و کارها همانند کسب و کار شما مسیری را در حال طی کردن هستند.
شما میتوانید به راحتی با پیدا کردن آن ها لایک کردن پست ایشان و کامنت گذاشتن ، برند خود را معرفی کنید.

نکته مهم اینکه لطفاً نظر واقعی خود را بنویسید.

و از گذاشتن کامنت های تکراری که از سوی اینستاگرام هم شاید بلاک شوید خودداری کنید.

از هشتگ ها استفاده کنید که اساس اینستاگرام هستند.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام کاربران می‌توانند مقالات و مطالبی را که دوست دارند از طریق هشتگ ها پیدا می کنند.

لطفاً زیر هر پستی که ارسال می‌کنید هشتگ بنویسید.

سعی کنید هشتگ های شما بیش از ۱۰ جمله نباشد.

توصیه نت کار این هست که از نحوه هشتگ گذاری کسب و کارهای موفق در اینستاگرام الگوبرداری کنیم.

مبرهن است که هشتگ های زیادی وجود دارد که شبیه کسب و کار های آنلاین شما هست از آنها هم بهره ببرید چون می تواند کسب و کار شما را معروف تر از قبل کند.

 

از هشتگ های خاص استفاده کنید

سعی کنید هشتگ های خاص برا زیر پست بنویسید.
هشتگ هایی که معنایی خاص می دهند.

#فالو_کنید
#به_ما_بپیوندید
#با_ما_همراه_باشید
#کسب_و_کار_اینترنتی_با_نت_کار

سعی کنید از بعضی از چنین هشتگ هایی استفاده کنید.

 

هشتگ ها را زیر پست قرار ندهید

یکی از عادت های معمول کاربران اینترنتی و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در اینستاگرام این است که هشتگ ها را زیر پست می نویسند.

شاید شما هم دیده باشید کسانی را که پایین متن یا کپشن پست اینستاگرام خود را از هشتگ های مرتبط و نا مرتبط پر میکنند.

توصیه نت کار این است که سعی کنید هشتگ هارا را در اولین کامنت قرار دهید.

یعنی برای خودتان کامنت بنویسید و آن را پر کنید از هشتگ های مربوط به کسب و کار خودتان.

 

هشتگ های اساسی کسب و کار خود را ذخیره کنید

اول اینکه سعی کنید از هشتگ های خاص و مربوط به کسب و کار خودتان استفاده کنید.
در قدم دیگر برای راحت تر شدن کارها این هشتگ ها را در مکانی از موبایل خود ذخیره کنید.
هر زمان که می خواهید مقاله ارسال کنید آنها را کپی پیست کنید.
به همین راحتی کسب و کار اینستاگرامی خود را گسترش دهید.
و برند خود را تجاری تر کنید.

 

برند کسب و کار خود را به صورت هشتگ بنویسید

همانطور که عرض کردم درس داد نوشتن هشتگ در اولین کامنت باشید.
هشتگ های خود را زیر کپشن ننویسید.
به عنوان مثال برند ما نت کار هست.

چنانچه در موارد اخیرالذکر اشاره کردیم یک سری از هشتگ ها را باید در گوشه ای از موبایل خود ذخیره کنید.

و هر بار که می خواهید پستی تهیه و تولید کنید آن هشتگ ها را در پست مربوطه قرار دهید.
حال در این میان نوشتن اسم برند به صورت هشتگ در قسمت هشتگ ها می تواند برای شما حائز اهمیت باشد.

#نتکار
#نت_کار
#نت_کار_دات_ای_ار
#netkaar
#net_kaar
#netkaar_ir

 

برای تصاویر و ویدیوهای خود کپشن بنویسید

یکی دیگر از اصول ها و تکنیک های کسب و کارهای اینستاگرامی داشتن کپشنی قدرتمند است.
اصلاً به ارسال مقالات به صورت تصویری و ویدیویی اکتفا نکنید.
همواره حداقل چند سطر کپشن برای تصاویر و ویدیوهای خود بنویسید.
بعضی از افراد سرعت اینترنت ضعیفی دارند.

و ممکن است تصاویر و ویدیوهای شما برای آنها لود نشود.
آنجاست که می‌توانند از کپشن شما بهره مند شود.

 

از تصاویر بی کیفیت استفاده نکنید

بسیاری از افراد با این که پیشرفت چشمگیری هم در اینستاگرام دارند ، اما از تصاویری با گرافیک پایین استفاده می کنند.

مواقعی مشاهده می‌شود که کیفیت تصویر پست آنها از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.
اینستاگرام یک دنیای تصویر محور هست.

اینستاگرام مجموعه ای بصری میباشد.

تصاویری با کیفیت بالا می‌تواند زمان بیشتری را برای کاربران بخرد ، تا از مقالات شما بیشتر استفاده کنند.

 

در پست ها از تصاویر لایه ای استفاده کنید

اگر موضوع کسب و کار شما در اینستاگرام آموزشی هست.
بهتر است از تصاویر لایه استفاده کنید.
می ‌توانید چند تصویر را به صورت قطعه قطعه در قالب یک پست ارسال کنید.
اپ های رایگان زیادی در این زمینه وجود دارند.

 

در قسمت سایت آدرس لندینگ پیج خود را بنویسید

بسیاری از افراد در قسمت معرفی سایت در اینستاگرام ، بخش خانه سایت خود را می‌نویسند.
نمی خواهم بگم که این عمل اشتباه است.

اما میتوانید برای بهره مندی از سئو سایت و افزایش ترافیک سایت ، لندینگ پیج ایجاد کنید.
آدرس صفحه فرود وب سایت خود را در قسمت سایت بنویسید.

لندینگ پیج چیست و در آن چه بنویسیم؟

یعنی صفحه فرود.

به طور خلاصه در سایت خود صفحه ایجاد کنید و در آن محصول یا مقاله‌ای را به صورت رایگان قرار دهید.

البته سعی کنید مقاله‌ای که در لندینگ پیج می‌خواهید تهیه کنید مطلوب و ارزش خواندن را داشته باشد.

بعد آدرس آن پیج را در قسمت آدرس سایت خود بنویسید.

اغلب افراد دوست دارند مقالاتی آموزشی و به درد بخور بخوانند ؛ نه اینکه وارد صفحه بشوند که از هیچ چیز سر در نمی آورند.

مثال اگر زمینه کسب و کار اینترنتی شما در اینستاگرام مد و فشن هست.
یک لندینگ پیج در زمینه فروش همراه با تخفیف ایجاد کنید.
و آدرس دقیق صفحه فرود را قرار دهید

 


با کاربران خود با مهربانی حرف بزنید

برای نوشتن تیتر این قسمت کمی دو دل بودم.
می خواستم بنویسم تعامل بیشتر با کاربران.
و یا با کاربران خود مهربان باشید.
و حتی این : با کاربران خود با مهربانی ارتباط برقرار کنید.

ولی در نهایت این تیتر را انتخاب کردم :

“با کاربران خود با مهربانی حرف بزنید”

این جمله از کلاس بالایی برخوردار نیست.

ادبیاتی که در این تیتر استفاده کرده‌ام کمی ساده هست نه؟!

به عقیده من این جمله ارتباط بهتری با خواننده برقرار می‌کند.

پس شما هم سعی کنید با مهربانی و با ادبیاتی ساده با تمام کسانی که به هر طریقی با کسب و کار شما درگیر هستند تعامل و رفتار کنید.

 

از کاربران خود بخواهید فعال باشند

یکی دیگر از روش‌های بازاریابی در اینستاگرام همین است.
به مهربانی بعد از اتمام کپشن یا متنی که روی تصویر پست نوشته اید از کاربران خود بخواهید که جواب دهند.

از آنها بخواهید که نظر خود را بنویسند.

سوال خود را به گونه ای طراحی کنید که کاربر برای نوشتن جواب انگیزه داشته باشد.
تلاش کنید بیننده را برای نوشتن بیشتر و درگیری با پست ، تحریک کنید.

 

با علاقه مندان به اینستاگرام همکاری کنید

به دور اطراف خود نگاهی بیندازید.
آیا کسی هست که در زمینه اینستاگرام علاقمند باشد؟!
سعی کنید از کمک آنها در کسب و کار خود کمک بگیرید.
اگر به صورت تیمی کار کنید موفق تر خواهید بود.

می توانید هر قسمت را به کسی خاص واگذار کنید.
مثلاً طراحی تصاویر برای شخصی خاص و نوشتن پست برای فردی دیگر و یافتن موضوع خاص و به درد بخور را خودتان انجام دهید.

 

برنامه روزانه و ماهانه داشته باشید

قبل تر با شما عادات بد در کسب و کارهای اینترنتی صحبت کردیم.

در این زمینه توصیه می کنم مقاله کسب درآمد از اینترنت با ترک این عادت را یک بار مطالعه کنید.

سعی کنید برنامه ریزی داشته باشید و بی نظمی باعث سقوط کسب و کارهای شما خواهد شد می توانید برنامه یا روزانه ماهانه خود را یادداشت کنید.

و در زمان انجام با برنامه کار کنید.

 

روی محتوای تخصصی کار کنید

تولید محتوا تنها مختص به مسترها نیست.
شما هم در کسب و کارهای اینستاگرام می توانید به تولید محتوای منحصر به فرد بپردازید.
هرچقدر که محتوای شما تخصصی تر باشد و مقالات شما از ارزش بالایی برخوردار باشد به همان اندازه موفق تر خواهید بود.

از استفاده از مقاله ها تصاویر و محتوای کپی شده جداً خودداری کنید.

در این زمینه توصیه می کنم مقاله کپی برداری نکنید کسب و کار خود را نابود نکنید را یکبار مطالعه بفرمایید.

 

از پلاگین اینستاگرام در سایت خود استفاده کنید

پلاگین هایی در مدیریت محتوای وردپرس وجود دارند که می توانید از آنها برای نمایش فالوور های خود در اینستاگرام استفاده کنید.

شما می‌توانید این پلاگین را در سایدبار سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.
و کاربران را تهییج به فالو پیج اینستاگرام خود کنید.

شما میتوانید از این طریق ارتباط تجاری خود با پیج اینستاگرام و وب سایت را پایدار نگه دارید.

 

 

صحبت های پایانی

همانطور که در ابتدای مقاله عرض شد بیش از ۴۰ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعال هستند.

بخش کثیری از کاربران ایرانی با دیدن تصاویر و فروشگاه های آنلاین در اینستاگرام تحریک به خرید از چنین پیچ هایی می شوند.

پس می توانید به راحتی حدس بزنید که چه تعداد مشتری بالقوه و بالفعل انتظار شما را می کشند.
اگر در زمینه فروش و یا مشاوره و آموزش فعالیت می کنید ؛ اصلا فرقی ندارد اینستاگرام بستری مناسب برای برند و تجارت شما هست.

اما همانطور که عرض شد باید نکاتی را رعایت کنید.

اگر در اینستاگرام بی برنامه کار کنید موفق نخواهید شد.

امیدوارم با نکاتی که در این آموزش گفته شد در هر زمینه ای که فعالیت می کنید بتوانید به اهدافی که دارید برسید.

 

_____________________________________

اتمام مقاله /

منبع : hafeznajafi.ir

موفق و پرسود باشید.

 

پیج اینیستاگرام نت کار | Netkaar.ir

admin

نجفی هستم از سال 92 در خدمت شما هستیم :) مطالعه میکنم می نویسم ؛ علاقه من به دنیای دیجیتال وصف ناپذیر هست. همیشه سعی کردم هرچی راجع به کسب و کار های اینترنتی ، سئو ، بازاریابی ، افزایش فروش و کسب درامد اینترنتی دلاری ، ریالی و غیره بلد هستم رو به اشتراک بزارم :)

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد حسین
محمد حسین
3 سال قبل

چند مورد در این اموزش شما خیلی شبیه هم هستن
بنظرتون بهتر نیست مثلا ۱۵ نکته می نوشتید و اون موارد مشابه را ادغام میکردید؟
البته این یک نظر هست. متشکرم از مقاله ارزشمندتون

دارچین لند
دارچین لند
3 سال قبل

مثل همیشه عالی
ممنون بابت مقاله ارزشمند شما اقای نجفی

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
بسته